چگونه می توان کراتینین را به طور طبیعی پس از پیوند کلیه کاهش داد
نوشته شده توسط : Andy

چگونه می توان کراتینین را به طور طبیعی پس از پیوند کلیه کاهش داد

پیوند کلیه به عنوان یک روش توصیه شده برای تعمیر آسیب کلیه در نظر گرفته می شود. با این حال، یک مشکل این است که بیماری کلیه شما می تواند پس از پیوند بازگردد. و سطح بالای کراتینین نشانه آن است که یک آسیب کلیوی جدید وجود دارد. در اینجا چند راه طبیعی برای کاهش سطح کراتینین برای اطلاعات شما وجود دارد.

چرا بیماری کلیه پس از پیوند کلیه اتفاق می افتد؟

در مقایسه با دیگران، بیماران پیوند بیشتر احتمال دارد که عود بیماری کلیوی شوند. در حقیقت، بیش از 95٪ بیماری های کلیوی توسط سیستم ایمنی ایجاد می شود.

با این حال، در اغلب موارد، اختلال ایمنی نادیده گرفته می شود. پس از پیوند، کلیه شما می تواند به خوبی کار کند، مانند قبل. با این وجود، اختلال ایمنی شما هنوز پنهان است و زمان برای حمله دوم را پیدا می کند. هنگامی که یک سرما یا عفونت به او فرصتی می دهد، با خنده های بزرگ می آید. و شما می توانید آسیب جدی کلیوی را تجربه کنید.

سطح بالای کراتینین یک بیماری کلیوی را نشان می دهد؟

سطح بالای کراتینین می تواند به علت عوامل بسیاری ایجاد شود و آسیب کلیه شایع تر است. اگر شما دریافت کننده هستید، سطح بالای کراتینین احتمالا نشانه ای از آسیب کلیه است. با این حال، این همیشه کار نمی کند. ورزش طولانی مدت، سوء استفاده از مواد غذایی نیز می تواند باعث کراتینین شود که در خون رشد می کند. بنابراین، شما دعوت شده است برای اولین بار با یک پزشک مشاوره زمانی که سطح کراتینین بالا است.

چگونه می توان به طور طبیعی پس از پیوند کلیه کراتینین را کاهش داد؟

داروهای میکرو چینی به تعمیر کلیه های آسیب دیده کمک می کند و برخی از آسیب های کلیوی را که باعث بهبود عملکرد کلیه می شوند، معکوس می کند. افزایش عملکرد کلیه به طور طبیعی بخش کراتینین را حذف خواهد کرد.

- اگر ضایعه کلیه شما ناشی از اختلال ایمنی باشد، ایمونوتراپی به شما پیشنهاد می شود. او می تواند با علت اصلی مواجه شود، که از عود مجدد کراتینین بالا جلوگیری می کند.

- کنترل رژیم غذایی - نقش مهم دیگر در کاهش سطح بالای کراتینین. شما تشویق به استفاده از رژیم کم پروتئین است که به کاهش تولید کراتینین کمک می کند.

آیا شما با کلیه سوال دارید؟ می خواهید کراتینین را به طور طبیعی کاهش دهید، پیام خود را به Asya.yue@mail.ru ارسال کنید، Whatsapp +8613292893707.





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: